Chlapci NIVEA

Svieže tváre novej doby

Keď ľudia všetkých vekových kategórií začali tráviť viac voľného času vonku, vtedajší ideál krásy - bledosť a krehkosť - ustúpil úplne novému trendu. Ľudia chceli byť svieži, fit a zdraví. Doba sa zmenila natoľko, že bolo nutné zmeniť aj značku NIVEA. Ale kým sa grafici snažili zmeniť podobu výrobkov NIVEA, vďaka náhodnému stretnutiu vznikla naša nová reklamná kampaň. Keď sa Juan Gregorio Clausen, vedúci reklamného oddelenia, jedného dňa prechádzal ulicami Hamburgu, zastavil sa pri výklade fotografa. Visela v ňom svieža fotografia troch veselých nezbedníkov: bratov Rolfa-Roberta, Petra a Wilhelma Wiethüchterovcov. Juan hneď vedel, že tento obrázok zdravej rodiny presne vystihuje podstatu novej imidž značky NIVEA. Keď sme od rodičov týchto chlapcov získali práva na fotografiu, stali sa Wiethüchterovci v roku 1924 hviezdami novej reklamnej kampane. Mala ohromný úspech a bratov čoskoro na každom kroku vítali pozdravy: „Ahoj, chlapci NIVEA!“. A nezostalo len pri tom. Po spustení kampane sme boli zavalení listami od fanúšičiek zo všetkých kútov krajiny. Zaplavili nás listy a fotografie s obdivnými komentármi ako: „Ste naozaj roztomilí!“ a „To je škoda, že si nás nechcete vziať, máme vás veľmi radi!“ Kampaň mala taký veľký úspech, že sa k Chlapcom NIVEA čoskoro pridali aj Dievčatá NIVEA...