cvičenie po pôrode

Cvičenie po pôrode

Poradíme, ako získate svoje krivky späť.
Chcete po pôrode svoje telo späť? Nestrácajte trpezlivosť, ale kilogramy.
Vďaka tipom od NIVEA.

Získajte po pôrode pôvodnú váhu späť. Krok za krokom

Čas, najmä čas len pre seba, je po pôrode veľmi cenný. Ako novopečená mamička asi len ťažko nachádzate chvíľočku, aby ste si ostrihali nechty alebo oholili nohy, nieto aby ste si každý deň trochu zacvičili. Prinášame vám pár tipov, ako zhodiť nejaké to kilo i v každodennom kolotoči povinností.

Krok 1: Cviky v šestonedelí radšej vynechajte

Uvedomte si, že trvalo deväť mesiacov, než sa bábätko narodilo. Dajte si preto minimálne rok, aby ste získali späť svoju pôvodnú váhu. To však nie je výhovorka, aby ste cvičenie odkladali. Vaše hormóny sú na chudnutie pripravené ihneď po pôrode, najmä ak dojčíte. Cvičiť po pôrode ale začnite najskôr šesť týždňov po narodení bábätka, to už bude vaše telo na cvičenie pripravené. 

Krok 2: Cvičte vždy, keď môžete

Väčšina mamičiek nemá to šťastie, že im niekto postráži bábätko dve hodiny každý deň, aby si mohli zájsť do fitnes centra. I keď odborníci väčšinou odporúčajú 30 minút aeróbneho cvičenia päťkrát týždenne a 30 minút posilňovania trikrát týždenne (nie počas po sebe nasledujúcich dní), nikde nie je napísané, že musíte cvičiť v jednom kuse. Rozdeľte si cvičenie počas dňa do troch až štyroch desaťminútoviek. Alebo si zabezpečte krokomer a choďte za deň minimálne 10 000 krokov (chôdza patrí do aeróbneho cvičenia) – budete prekvapená, aké je to jednoduché.
 

Krok 3: Navarte si na celý týždeň dopredu

Pre mamičky, ktoré nemajú času nazvyš, je veľmi praktické pripraviť si cez víkend jedlo na celý týždeň dopredu a zamraziť ho. Zdravý obed alebo desiata je potom otázkou niekoľkých minút. Schovajte si do chladničky tiež zvyšky dnešnej večere, budú sa zajtra hodiť miesto obeda v rýchlom občerstvení.  

To je pre začiatok všetko. Veľa šťastia pri návrate k vašej vysnenej postave!

 

Správna starostlivosť pre vás i vaše bábätko