AKO SA REGISTROVAŤ DO NIVEA KLUBU

NÁVOD, AKO SA REGISTROVAŤ DO NIVEA KLUBU

  1. Prejdite v hornej modrej lište kurzorom na „NIVEA KLUB“. Po rozbalení navigačného menu kliknite na „Registrácia“ v prvom stĺpčeku. Registračný formulár je možné otvoriť alternatívne i nabehnutím na ikonu panáčika v navigačnom menu vpravo. Po rozbalení kliknite na „Registrovať sa“.
  2. Vyplňte údaje, ktoré sú vo formulári: pohlavie, meno, priezvisko a e-mail. Potom zaškrtnite súhlas so vstupom do NIVEA klubu.
  3. Prekontrolujte si po sebe vyplnené údaje, či v nich nie je nejaký preklep (medzera navyše, chýbajúca bodka pri zadaní e-mailovej adresy atď.).
  4. Ak je všetko v poriadku, potvrďte svoju registráciu kliknutím na tlačidlo „Registrácia“. 
  5. Na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri vyplňovaní registrácie, vám bude doručený e-mail. Ten je nevyhnutné otvoriť a v ňom registráciu potvrdiť. Otvorte e-mail a kliknite na tlačidlo „Dokončiť registráciu do klubu“.
  6. Budete presmerovaní na webovú stránku NIVEA.sk, kde si nastavíte heslo. Heslo musí mať minimálne 8 znakov, obsahovať malé i veľké písmená, aspoň 1 číslicu a špeciálny znak. Heslo vyplníte dvakrát rovnako pre potvrdenie správnosti. Potom kliknite na tlačidlo „Nastavenie hesla“.
  7. Týmto bola vaša registrácia úspešne dokončená.


NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY TÝKAJÚCE SA NIVEA KLUBU

Registrácia do klubu a užívateľský účet

Nedarí sa mi prihlásiť, čo s tým?

Skontrolujte si, že ste potvrdili e-mail s registráciou, ktorý vám bol automaticky odoslaný na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri vypĺňaní registračného formulára. Na stránkach ste potom vyzvaní na zadanie hesla. Po zadaní hesla ste do užívateľského účtu automaticky prihlásení a registrácia je dokončená.

Ak ste si istí, že ste registráciu dokončili, skontrolujte, že zadávate správnu e-mailovú adresu. Ľudia majú často viac e-mailových adries a popletú si, ktorou sú registrovaní.

Ak si neviete rady s heslom, kliknete na link „Zabudli ste heslo? Pomôžeme Vám.“ Následne vyplňte e-mailovú adresu, ktorou ste zaregistrovaní do NIVEA klubu. Na zadanú e-mailovú adresu vám zašleme mail s inštrukciami, ako heslo obnoviť. Po zadaní nového hesla už by ste s prihlásením nemali mať problém.
V prípade, že sa vám ani napriek tomu nedarí prihlásiť, kontaktujte nás cez Modrú infolinku na čísle +421 650 111 220 alebo cez e-mail info@nivea.sk.

Neprišiel mi e-mail potvrdzujúci registráciu, čo mám robiť?

Dajte e-mailu pár minút čas, aby si vás našiel. Ak neprišiel ani po 15 minútach, skúste nasledujúce:
V prípade, že vám neprišiel potvrdzujúci e-mail s tlačidlom „Dokončiť registráciu do klubu“, skontrolujte zložku Spam či Hromadné. Možno sa e-mail zatúlal do niektorej z nich. 
Mohlo sa stať, že ste sa pri registrácii preťukli a zadali nesprávne e-mailovú adresu. Skúste sa registrovať znova. 
Ak sú však vaše kontaktné údaje správne, a napriek tomu e-mail nemáte, kontaktujte našu Modrú linku na čísle +421 650 111 220 alebo e-mail info@nivea.sk.

Zadal/a som pri registrácii zle svoju e-mailovú adresu, čo mám robiť?

Pretože nedošlo k potvrdeniu registrácie, nemáme právo upravovať vaše osobné údaje (vrátane zmeny e-mailovej adresy). Registráciou teda v tomto prípade musíte prejsť znovu.

Zabudol/a som heslo, čo mám robiť?

Ak ste zabudli heslo, vyžiadajte si nové. Stačí kdekoľvek na stránkach NIVEA v menu vpravo hore kliknúť na ikonu panáčika, potom kliknúť na „Prihlásiť sa do svojho účtu“ a následne kliknúť na „Zabudli ste heslo? Pomôžeme Vám.“ Potom už stačí vyplniť e-mailovú adresu, sa ktorú ste sa registrovali do NIVEA klubu. Na tú vám obratom zašleme inštrukcie, ako postupovať.

Aké náležitosti musí heslo k NIVEA účtu spĺňať?

Heslo musí byť dlhé aspoň 8 znakov a musí obsahovať nasledujúce:

  1. aspoň jedno veľké písmeno (A - Z)
  2. aspoň jedno malé písmeno (a - z)
  3. aspoň jednu číslicu (0 - 9)
  4. aspoň jeden špeciálny znak (~!@#$%^&()_+{}|:;"? / à, à, ã, é, ñ, ó, ç, ü)

Ak heslo meníte, treba vymyslieť úplne nové. Nie je možné použiť rovnaké, ako ste používali predtým.

 

Ako môžem zostať prihlásený/á?

Pre zjednodušenie môžete pri prihlasovaní zaškrtnúť možnosť „Zostať prihlásený/á“. Napríklad pri súťažiach budete mať už predvyplnený formulár a nebudete musieť svoje údaje vypĺňať. Prihlásenie sa ukladá do cookies. Ak máte cookies vypnuté, aby sa vám neukladali, alebo si ich vymažete, bude nevyhnutné sa opäť prihlásiť.

Ako sa dostanem do svojho členského profilu pre kontrolu či zmenu osobných údajov?

Aby ste sa dostali do svojho užívateľského účtu, musíte byť prihlásení. Potom stačí kliknúť vpravo hore v menu na ikonu panáčika a po rozbalení ponuky menu kliknúť na „Môj užívateľský účet“. Tu môžete svoje osobné údaje kontrolovať či upravovať.

Môžem si v členskom profile zmeniť e-mailovú adresu?

To, bohužiaľ, nie je možné. Váš profil je viazaný na Vašu e-mailovú adresu, s ktorou ste si klubový účet vytvorili. Ak naozaj potrebujete e-mailovú adresu zmeniť, treba si vytvoriť nový členský účet s novou e-mailovou adresou. V tomto prípade sa obráťte na Modrú linku na čísle +421 650 111 220 alebo na e-mail info@nivea.sk. Naši operátori Vám pomôžu previesť body nazbierané na pôvodnom účte na nový účet, ktorý spoločne vytvoríte.

Kde zistím, či som prihlásený/á pre odber newsletterov, poprípade ako tento stav zmením?

Po prihlásení do svojho profilu kliknite vpravo hore v menu na ikonu panáčika a po rozbalení ponuky menu kliknite na „Môj užívateľský účet“. Na stránke uvidíte základný prehľad – osobné údaje, možnosť zmeniť heslo, informácie o možnostiach komunikácie. Súčasťou posledného spomínaného je súhlas s odberom e-mailových newsletterov. 

Ako spoznám, že som prihlásená?

Po prihlásení sa pri ikonke panáčika vpravo hore objaví biela fajka v modrom koliesku.

Ako zruším členstvo v klube?

Členstvo možno jednoducho zrušiť v užívateľskom účte v sekcii „Zrušiť členstvo v NIVEA klube“.

KLUBOVÁ SÚŤAŽ A ZBIERANIE BODOV

KLUBOVÁ SÚŤAŽ A ZBIERANIE BODOV

Čo je klubová súťaž?

Klubová súťaž je kontinuálna súťaž pre členov NIVEA klubu, ktorá spočíva v zbieraní bodov za rôzne aktivity na webe NIVEA. Každý mesiac sú odmeňovaní najaktívnejší členovia klubu balíčkom produktov a darčekom navyše. V rámci klubovej súťaže môžu ďalej členovia NIVEA klubu vymeniť získané body za niektorú z odmien. 

Kto sa môže zúčastniť klubovej súťaže?

Klubovej súťaže sa môžu zúčastniť iba členovia NIVEA klubu.

Ako sa môžem do klubovej súťaže zapojiť?

Do klubovej súťaže sa zapojíte jednoducho – stačí byť (stať sa) členom NIVEA klubu a začať zbierať body. Body získate za účasť v testovaní produktov, písanie recenzií k produktom na webe NIVEA alebo mnohými inými spôsobmi. Prehľadný popis, ako body zbierať, nájdete tu.

Čo môžem v klubovej súťaži vyhrať?

Každý mesiac odmeňujeme 10 najaktívnejších členov NIVEA klubu bohatým balíčkom NIVEA výrobkov a jedinečných darčekov, ktoré inde nezoženiete. O aký balíček súťažíme práve teraz, zistíte tu.

Prečo mám zbierať body?

Body je dobré zbierať z dvoch dôvodov. Jednak máte možnosť získať mesačnú výhru, ktorou odmeňujeme 10 najaktívnejších členov NIVEA klubu. Viac informácií o mesačných odmenách nájdete tu.

Druhým dôvodom na zber bodov je potom možnosť vymeniť získané body za odmeny. Vďaka odmenám máte istotu, že vaša aktivita nevyjde naprázdno. Viac o odmenách sa dozviete tu.

 

Čo môžem za nazbierané body získať?

Ak budete patriť medzi 10 najaktívnejších členov klubu v uplynulom mesiaci, neminie vás balíček produktov a exkluzívny darček navyše. Veľmi obľúbený je program výmeny bodov za odmeny. Čo môžete výmenou získať? Hoci praktické darčeky NIVEA, ktoré inde nezoženiete. Darčeky pravidelne obmieňame a verte, že sa máte na čo tešiť. Darčeky nie sú jediná vec, ktorú môžete za body vymeniť. Viac o odmenách sa dozviete tu.

 

Ako zistím, koľko mám bodov?

Pre zistenie aktuálneho počtu bodov sa prihláste do svojho účtu a otvorte si túto stránku, kde body uvidíte. Na stránke nájdete i aktuálne prebiehajúce bodované aktivity.

Ako rýchlo sa body pripočítajú?

Väčšinou je načítanie veľmi rýchle a novozískané body máte pripočítané za pár sekúnd. Pri niektorých aktivitách to môže trvať až do druhého dňa. Ale nebojte sa, o žiadne body neprídete!

SÚŤAŽE NA WEBE

SÚŤAŽE NA WEBE

Kde nájdem prehľad webových súťaží?

Prehľad prebiehajúcich i ukončených súťaží nájdete tu https://www.nivea.sk/vybrali-sme-pre-vas/local/sk/nivea-klub/sutaze-a-pravidlá. Prebiehajúce súťaže sú vypísané i v menu. Nájdete ich po nabehnutí kurzorom myši na NIVEA KLUB v hornom menu v treťom stĺpčeku.

Kto sa môže zúčastniť súťaží na webe?

Súťaže na webe sú určené exkluzívne pre členov NIVEA klubu. Iba člen NIVEA klubu sa súťaží môže zúčastniť.

Ako sa zapojím do súťaže?

Pre účasť v súťaži je nevyhnutné prihlásiť sa do užívateľského účtu na webe NIVEA. Následne otvorte stránku so súťažou, kde si prečítajte inštrukcie. Mechaniky súťaží sú rôzne. Pri vzorkových súťažiach alebo testovaní stačí len skontrolovať údaje v súťažnom formulári a odoslať ho. Pri kvíze treba správne odpovedať na 4 otázky a až potom odoslať súťažný formulár. Pri súťažiach s úlohou treba najprv vyriešiť zadanú úlohu a potom odoslať súťažný formulár. 

POZOR! Ak neodošlete súťažný formulár, ktorý je umiestený na stránke s popisom danej súťaže, nie ste zaradení do zlosovania. Registráciou do NIVEA klubu ani prihlásením do užívateľského účtu nie ste zaradení do súťaže. Pre účasť v súťaži je naozaj nevyhnutné odoslať súťažný formulár na stránke so súťažou.

Ako zistím, že som v súťaži vyhral/a?

Ak vás vylosujeme, budeme vás kontaktovať počas lehoty uvedenej v pravidlách každej súťaže e-mailom, spravidla ide o lehotu 21 dní od vykonaného losovania. Výhercov jednotlivých súťaží zverejňujeme s ohľadom na ochranu osobných údajov v obmedzenej podobe i na webe tu https://www.nivea.sk/vybrali-sme-pre-vas/local/sk/nivea-klub/sutaze-a-pravidlá

Kedy dostanem výhru?

Rozosielanie výhry sa riadi pravidlami danej súťaže. Výhru zasielame spravidla do 30 dní od potvrdenia nároku na výhru s výhercom súťaže.

Aký prepravca mi výhru doručí?

Na doručenie výhier využívame služby Slovenskej pošty, a.s.

Môžem súťažiť na webe ihneď po registrácii do NIVEA klubu?

Áno, po dokončení registrácie, teda po nastavení hesla a prihlásení do užívateľského účtu, môžete hneď súťažiť.

POZOR! Registráciu je nevyhnutné dokončiť. Vyplnenie registračného formulára nestačí! Treba sa prekliknúť z potvrdzujúceho e-mailu, ktorý dostanete na zadanú e-mailovú adresu počas niekoľkých minút, a nastaviť heslo. Po nastavení hesla ste právoplatným členom NIVEA klubu a môžete začať súťažiť.

Ako sa dozviem o prebiehajúcej súťaži?

O všetkých súťažiach na webe NIVEA informujeme prostredníctvom e-mailového spravodajcu. Ubezpečte sa v užívateľskom účte, že ho odoberáte. Sledovať môžete i náš facebookový profil @niveacrsr, kde na prebiehajúce súťaže tiež upozorňujeme.