Objavte svet starostlivosti NIVEA

Hľadám informácie o výrobkoch pre

Pevný zadok bez celulitídy

Triky, rady a cviky pre pevný zadoček: Stačí vám 5 minút denne!

Vyskúšajte rady, vďaka ktorým spevníte svoj zadoček.

Mať pevný zadoček a celulitídu poznať len zo stránok časopisov. To je sen mnohých žien. My vám ukážeme cviky pre pevný zadoček a prezradíme i to, ako sa zbaviť celulitídy.

Ako mať pevný zadoček a celulitídu poznať len zo stránok časopisov?

Pevný zadoček bez celulitídy

Aby ste mali super zadoček, nemusíte každý deň drieť v posilňovni. Občas stačia zdanlivé maličkosti.

Mať krásny a pevný zadoček nie je zadarmo. Nutne ale nemusíte tráviť dlhé hodiny v posilňovni a moriť sa náročnými cvikmi, nasadiť prísnu diétu a šetriť na drahé prístrojové ošetrenie. Ku krásnemu pozadiu bez celulitídy vám pomôžu i zdanlivé maličkosti – bylinkový čaj namiesto kávy, chodenie po schodoch miesto jazdy výťahom, ale i menej stresu. Stačí na ne myslieť a každý deň ich poctivo dodržovať.

Len 6 žien zo sto je spokojných s tým, ako vyzerá ich pozadie. Zostávajúcich 94 potom rieši, že je ich zadoček príliš veľký, koža na ňom ovisnutá alebo zbrázdená nevzhľadnou celulitídou. Patríte medzi ne? Prečítajte si naše rady a triky a vyskúšajte cviky, vďaka ktorým svoj zadoček spevníte a celulitídu minimálne výrazne obmedzíte.

3 dôvody, prečo nemáte pevný zadoček, i keď cvičíte

Denne cvičíte, strážite si jedlo, ale výsledky stále nestoja za veľa? Možno je chyba ešte niekde inde… Mrknite sa na 3 dôvody, prečo vaša snaha nemá také výsledky, aké by ste si priali.

Sedavé zamestnanie vedie k celulitíde

To, že dennodenné vysedávanie pri počítači vašej figúre neprospieva, vás asi už napadlo. Premýšľajte ale i nad tým, ako sedíte. Krížite nohy? Tým bránite prúdeniu lymfy a idete naproti celulitíde. Nehovoriac ani o tom, že trápite i svoj chrbát. Zabudnite na sedenie s nohou cez nohu a každú hodinu sa dôkladne pretiahnite.


Genetika stojí za pomarančovou kožou

Na prírodu sme skrátka krátki. Vznik celulitídy ovplyvňuje i genetika. Ak pomarančovou kožou trpí vaša mamička a hrboľaté stehná mala i vaša babička, pravdepodobne budete s celulitídou tiež bojovať. Vďaka kozmetickým pomocníkom môže byť tento boj ale aspoň sčasti úspešný – voľte výrobky, ktorá obsahujú vyššiu koncentráciu účinných látok.

Skvelou voľbou je NIVEA Spevňujúce sérum proti celulitíde Q10 energy+, ktoré vďaka koncentrovanému zloženiu s koenzýmom Q10, L-karnitínom a výťažkami z lotosu dokáže eliminovať prejavy celulitídy už za 10 dní. 

Stres má negatívny vplyv na figúru

Hormón kortizol, ktorý sa nám vyplavuje do krvi, keď sme v strese, podporuje ukladanie tukových buniek. Primárne do oblasti bruška, ďalej i do stehien a zadočka. Stres teda nemá negatívny vplyv len na našu psychiku, ale, bohužiaľ, i na našu figúru. 

Na relaxačný rituál ale môžete premeniť i „obyčajné“ sprchovanie. Siahnite po voňavom sprchovom géle, ktorý bude rozmaznávať nielen pokožku, ale vďaka nádhernej vôni i zmysly. Krásne vonia NIVEA Ošetrujúci sprchový olej Natural s 55 % prírodných olejov, ktorý je ideálny pre suchú pokožku.

Stres má negatívny vplyv na našu figúru

Sprchovanie ako relaxačný rituál

Celulitída: Ako sa jej zbaviť

Mužská verzus ženská pleť

V tomto bola príroda k ženám nespravodlivá. Vznik celulitídy sa totiž spája s produkciou „ženského“ hormónu estrogénu. Ostatne, práve preto mnoho žien začne celulitída trápiť, keď začnú užívať hormonálnu antikoncepciu. 

Mimochodom, o rozdieloch medzi mužmi a ženami sme písali v článku Mužská verzus ženská pleť: Rozdielne už od prírody. Prečítajte si ho a naučte sa o pleť správne starať.

Ak chcete s celulitídou bojovať, zamerajte sa na svoj životný štýl. Vašej pokožke všeobecne škodí príliš veľa alkoholu, fajčenie, nedostatok pohybu, už spomínaný stres, ale tiež zlý pitný režim a zlé stravovacie návyky. Ako sa teda celulitídy zbaviť, alebo ju aspoň eliminovať?

V boji s celulitídou pomôže i správna kozmetika

Ak už ste sa do boja za pevný a krásny zadoček pustili, podporte ho používaním vhodnej kozmetiky. Niektoré látky podporujú prekrvenie, urýchľujú prúdenie lymfy, a tým prispievajú k redukcii celulitídy a ku spevneniu. V drogérii siahnite po produktoch, ktoré obsahujú zložky dodávajúce kožným bunkám energiu, ako sú napríklad koenzým Q10 alebo L-karnitín. Pevnou a krásnou pokožkou sa budete môcť pochváliť už za 3 týždne, ak siahnete po spevňujúcom géle proti celulitíde Q10 energy+ s výťažkami z lotosu.

Viac o tom, ako naozaj účinne a zároveň príjemne bojovať s celulitídou, nájdete v článku: Trápi vás celulitída? Zatočte s ňou, než príde leto!

Správna starostlivosť

Cviky na zadok a stehná, ktoré zvládnete i doma

Posilňovňu nestíhate, ale chcete pre seba a svoje telo niečo urobiť? Máme pre vás 3 cviky, ktoré zvládne každý.

Cvik na pevný zadoček – nadvihnutie panvy

Pri tomto cviku si dajte pozor na to, aby lopatky zostali na zemi. 

Prvý cvik pre pevný zadok: Odlepte ho od podlahy!

Ľahnite si na chrbát, ruky dajte pozdĺž bokov, pokrčte kolená tak, aby chodidlá ležali v šírke bokov. Zadok stiahnite k sebe a zdvihnite ho z podložky. Pozor, lopatky musia zostať na zemi! V tejto pozícii vydržte 2–3 sekundy, kolená pritom môžete tisnúť k sebe. Povoľte a pomaly sa vráťte do východiskovej pozície. Opakujte 10 až 12-krát. Odpočiňte si a celú sériu zopakujte.

Druhý cvik pre pevný zadok: Do polodrepu!

Postavte sa tak, aby chodidlá boli v šírke ramien. S nádychom urobte podrep. Pozor, chrbát držte rovný a spevnený, rovnako ako bruško. Pohyb robte ťahom a zadoček nepúšťajte nižšie než na úroveň kolien. Opakujte 10x po troch sériách.
 

Cvik na pevný zadoček - podrepy

Chrbát musí byť spevnený. Rovnako tak brucho.

Cvik na pevný zadoček – výpady dopredu

Koleno by nemalo zvierať väčší uhol, než je 90 stupňov.

Tretí cvik pre pevný zadok: Výpad za výpadom

Postavte sa tak, aby ste nohy mali na šírku bokov a vykročte vpred – urobte výpad. Pozor, koleno prednej nohy by sa nemalo dostať pred špičku. Nekrčte ho o viac než 90 stupňov. Znižujte sa kolmo k podlahe, koleno druhej nohy by sa malo zastaviť tesne nad zemou. Chrbát držte rovný a brucho zatiahnuté. Pomaly a ťahom sa zdvíhajte a opäť spúšťajte nadol. Opakujte 10-krát a nohy vymeňte. Celú sériu môžete 3-krát zopakovať. 

Chcete sa do toho naozaj oprieť a začať pravidelne cvičiť, aby ste spevnili nielen zadoček, ale i bruško? Máme pre vás 10 účinných cvikov pre pevnú postavu. S podrobným návodom i upozornením na najčastejšie chyby.