celulitída

Trápi vás celulitída?

Zatočte s ňou, než príde leto.
Celulitídu pozná 90 % z nás. Prejavuje sa hrbolčekmi a jamkami, ktoré pozorujeme najčastejšie na vonkajšej strane stehien a bokoch, ale často i na brušku. Úspech prinesie len komplexný program: zmena stravovanie, životného štýlu a čo najúčinnejšia starostlivosť o pokožku. Ukážeme vám, ako na to!

Jedálny lístok proti celulitíde

Nerady to počujeme, ale začať sa musí so životosprávou. Aby sa bunky mohli správne regenerovať a odbúravať škodlivé látky, musíte ich tiež správne vyživovať.
Sprchujte sa striedavo studenou a teplou vodou. Studená voda sťahuje svaly a teplá spôsobí ich uvoľnenie. Tento proces podporuje krvný obeh a pokožka sa tak stáva pevnejšou.

Pomôžu nám potraviny, ktoré podporujú tvorbu kolagénu.

  • Zamerajte sa na potraviny s vysokým obsahom bielkovín, esenciálnych mastných kyselín, vitamínov, minerálov a antioxidantov (tvaroh, vajcia, ovocie a zelenina, ryby, orechy).
  • Obmedzte soľ. Zadržuje v tele zadržuje vodu a jednoduché cukry, ktoré poškodzujú elastínové a kolagénové vlákna a bunky oslabujú.
  • Zásobujte telo tekutinami – hlavne neperlivou vodou, nesladenými nápojmi a čajom. Ak vám čistá voda nechutí, pridajte do nej citrónovú šťavu, denne tak bez problémov vypijete i dva litre.

Prípravky proti celulitíde

Vyskúšali ste už skoro všetky krémy proti celulitíde a boli sklamané?

Vyskúšajte špeciálne prípravky NIVEA proti celulitíde s koenzýmom Q10 a konečne uvidíte rozdiel. Spevňujúci gél proti celulitíde Q10 energy+ spevňuje pokožku a zároveň počas 3 týždňov viditeľne redukuje vonkajšie prejavy celulitídy i bez extra masáže.

Ako gél a sérum NIVEA pôsobia proti celulitíde?

  • Koenzým Q10 dodáva kožným bunkám energiu a udržuje pokožku v kondícii.
  • Výťažok z lotosového listu podporuje aktivitu tukových buniek, pomáha štiepeniu triglyceridov a uvoľneniu tuku. Dochádza tak ku zmenšeniu jednotlivých tukových buniek v tejto ohraničenej obéznej oblasti a k zníženiu prejavov celulitídy.
  • L‐karnitín dopraví rozštiepené mastné kyseliny do mitochondrií, bunkových elektrární, kde sa premenia na adenosin trifosfát (ATP). Ten potom poskytuje pokožke čistú energiu z premeneného tuku.

PRÍPRAVKY PROTI CELULITÍDE A PRE PEVNEJŠIU POKOŽKU

Cviky proti celulitíde

Cvičte ich niekoľkokrát počas dňa. Nemáte čas? Skúste si zacvičiť kedykoľvek máte chvíľočku – než sa vám uvarí voda na kávu či ohreje jedlo v mikrovlnke alebo ráno, kým si dáte sprchu. Určite to stihnete!

  1. Postavte sa priamo s nohami rozkročenými na šírku bokov.
  2. Špičky chodidiel natočte smerom dopredu.
  3. Zatiahnite brušné svaly, nepovoľujte napätie a pomaly sa znižujte, ako keby ste si chceli sadnúť na stoličku.
  4. Pri návrate do stoja zdvihnite pravú nohu do boku. Jej špička smeruje k zemi.
  5. Potom sa vráťte do drepu a nohu opäť pokrčte. Súčasne sa snažte preniesť váhu na päty a zadok tlačiť k sebe. Týmto spôsobom zapojíte tiež zadoček.

Zopakujte 8x na každú nohu, striedajte strany a zdvíhajte súčasne ruky. Tým spálite viac kalórií.

  1. Postavte sa priamo s nohami rozkročenými na šírku bokov, kolená jemne pokrčené, ruky v bok alebo voľne pozdĺž tela.
  2. Začnite zdvihnutím pravého kolena pred seba a potom nohu presuňte za seba, ako by ste sa chystali urobiť krok vzad. Snažte sa zanožiť čo najďalej, jedine tak sa vám nohy správne pretiahnu. Chrbát a panvu držte kolmo k zemi a brucho zatiahnuté.
  3. Vráťte sa do východiskovej pozície a vystriedajte nohy.

Začnite s 5-timi výpadmi na každú nohu a postupne počet zvyšujte až na 20 výpadov.
Odporúčame