Objavte svet starostlivosti NIVEA

Hľadám informácie o výrobkoch pre

Ako sa registrovať do NIVEA klubu

NÁVOD AKO SA REGISTROVAŤ DO NIVEA KLUBU

  1. Choďte v hornej modrej lište kurzorom na „NIVEA SVET“. Po rozbalení navigačného menu kliknite na „Registrácia“.
  2. Na novej stránke stlačte tlačidlo umiestnené vpravo dole „Registrácia“.
  3. Vyplňte údaje, ktoré sú vo formulári: pohlavie, meno, priezvisko, e-mail, heslo (ktoré musí mať minimálne 8 znakov a obsahovať malé i veľké písmená a aspoň 1 číslicu). Potom zaškrtnite súhlas so vstupom do NIVEA klubu.
  4. Prekontrolujte si po sebe vyplnené údaje, či v nich nie je nejaký preklep (medzera navyše, chýbajúca bodka pri zadaní e-mailovej adresy atď.).
  5. Ak je všetko v poriadku, potvrďte svoju registráciu kliknutím na tlačidlo „Registrácia“. 
  6. Na vašu e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri vyplňovaní registrácie, vám bude doručený e-mail. Ten je nevyhnutné otvoriť a v ňom registráciu potvrdiť. Otvorte e-mail a kliknite na tlačidlo „Dokončiť registráciu do klubu“.
  7. Budete presmerovaní na webovú stránku NIVEA.sk, vaša registrácia bola dokončená. :-)

 

Nezabudnite po vyplnení formulára na našom webe potvrdiť registráciu vo vašej mailovej schránke (bod 6). Bez tohto potvrdenia vás nemôžeme zaradiť medzi členov NIVEA klubu. :-(

 

registrácia

Najčastejšie otázky

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY K REGISTRÁCII

1. Nedarí sa vám prihlásiť? > Skontrolujte si, že ste potvrdili e-mail s registráciou, ktorý vám bol automaticky odoslaný na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri vypĺňaní registračného formulára. V prípade, že sa vám ani napriek tomu nedarí prihlásiť, kontaktujte našu Modrú infolinku na čísle +421 650 111 220 alebo na e-maile info@nivea.sk.

2. Nedorazil vám e-mail potvrdzujúci registráciu? > V prípade, že vám nedorazil potvrdzujúci e-mail s tlačidlom Dokončiť registráciu do klubu, prekontrolujte si prosím správnosť vyplnených údajov (pozor na chýbajúce bodky v e-mailovej adrese alebo preklepy). V prípade, že nájdete chybu v e-mailovej adrese, vykonajte registráciu znovu. Ak sú vaše kontaktné údaje správne a napriek tomu e-mail nemáte, kontaktujte našu Modrú linku na čísle +421 650 111 220 alebo na e-maile info@nivea.sk

3. Zadali ste pri registráciu zle svoju e-mailovú adresu? Pretože nedošlo k potvrdeniu registrácie, nemáme práva upravovať vaše osobné údaje (vrátane zmeny e-mailovej adresy). Registráciou teda v tomto prípade musíte prejsť znovu. 

4. Ako zostať prihlásený/á? > Pre zjednodušenie môžete pri prihlasovaní zaškrtnúť možnosť „Zostať prihlásený/á“. Napríklad pri súťažiach budete mať už predvyplnený formulár a nebudete musieť vyplňovať svoje údaje. Prihlásenie sa ukladá do cookies.  V prípade, že máte cookies vypnuté, aby sa vám neukladali, alebo si ich vymažete, bude nevyhnutné sa opäť prihlásiť.

 

5. Zabudli ste heslo?> Ak ste zabudli heslo, vyžiadajte si nové. Stačí kliknúť vľavo hore na ikonu „Prihlásiť“ a následne kliknúť na „Zabudli ste heslo?“. Potom už stačí vyplniť vašu e-mailovú adresu, na ktorú vám zašleme inštrukcie.

zabudli ste heslo

registrácia cez FB

6. Registrácia cez Facebook – ako funguje? > Choďte v hornej modrej lište kurzorom na „NIVEA SVET“. Po rozbalení navigačného menu kliknite na „Registrácia“.
 

Na novej stránke kliknite na ikonu Facebooku. Následne potvrďte prihlásenie cez Facebook. Zobrazí sa vám predvyplnený formulár na NIVEA stránkach. Údaje si, prosím, prekontrolujte, a následne kliknite na „Odoslať“. Tým ste úspešne registrovaní do NIVEA klubu a automaticky prihlásení na stránky NIVEA.

7. Prihlásenie cez Facebook – ako funguje? > Kliknite vpravo hore na „Prihlásiť“ a následne kliknite na ikonu Facebooku. Ak sa cez facebookový účet prihlasujete prvýkrát, otvorí sa vám okno, kde vyplníte svoje prihlasovacie údaje, ktoré vyplňujete pri prihlasovaní na Facebook. Po prihlásení budete presmerovaní a prihlásení na stránky NIVEA klubu.

prihlásenie cez FB

zmena osobných údajov

8. Ako sa dostanem do svojho členského profilu pre kontrolu či zmenu osobných údajov? > Aby ste sa dostali do svojho užívateľského účtu, musíte byť prihlásení. Potom stačí ísť myšou vpravo hore na „Váš NIVEA účet“ a po rozbalení ponuky menu kliknúť na „Môj užívateľský účet“. Tu môžete kontrolovať či upravovať vaše osobné údaje.
 
9. Kde zistím/zmením, či som prihlásená pre odber Newsletterov? > Po prihlásení do svojho profilu kliknite vpravo hore na „Váš NIVEA účet“. Na stránke uvidíte 3 záložky (Profil, E-mailový newsletter, Moje obľúbené výrobky). Kliknite na „E-mailový newsletter“ a tu uvidíte, či už newsletter odoberáte alebo nie.

odber newsletterov

zoznam výrobkov

10. Ako si urobiť zoznam obľúbených výrobkov?> Aby ste si mohli vytvoriť zoznam so svojimi obľúbenými produktmi, musíte byť prihlásení do svojho profilu. Následne stačí zvoliť produkt, ktorý chcete uložiť, a kliknúť na „Uložiť do obľúbených“.
11. Kde nájdem (ako pridám) svoje obľúbené výrobky? > Po prihlásení do svojho profilu kliknite vpravo hore na „Váš NIVEA účet“. Na stránke uvidíte 3 záložky (Profil, E-mailový newsletter, Moje obľúbené výrobky). Kliknite na „Moje obľúbené výrobky“ a tu uvidíte, ktoré produkty ste doteraz označili ako obľúbené.

obľúbené

úvodná stránka

12. Ako sa dostanem na úvodnú stránku klubu a čo tam nájdem? > Na úvodnú stránku klubu sa dostanete, keď pôjdete kurzorom na „Váš NIVEA účet“ a po rozbalení menu stačí kliknúť na „Úvodná stránka NIVEA klubu“. Nájdete tu informácie o celoročnej súťaži, súpis výhod NIVEA klubu, kozmetický profil, súťaže a ďalšie aktuálne prebiehajúce aktivity NIVEA klubu.
 
13. Kde zistím, koľko som nazbieral/a bodov v klubovej súťaži? > Celkový počet bodov nájdete po prihlásení do svojho profilu na stránke o hlavnej výhre, ktorou je cesta do Hamburgu – srdca značky NIVEA.

14. Za čo všetko môžem zbierať body do celoročnej súťaže? > Body zbierate za správne odpovede v Jarnom, Letnom, Jesennom a Zimnom kvíze. Pripočítané vám budú na základe množstva pokusov, počas ktorých sa vám podarí odpovedať správne na všetky otázky. Body zároveň môžete získavať i za recenzie produktov NIVEA. Koľko bodov získavate a za akú činnosť sa dozviete tu.
 
15. Ako môžem hodnotiť produkty? > Hodnotenie produktov môže robiť iba prihlásený užívateľ. Vyberte produkt, ktorý chcete ohodnotiť. Nižšie pod produktom nájdete „Hodnotenie spotrebiteľov“ a následne kliknite na „Napísať komentár“. Viac o hodnotení produktov si môžete prečítať tu
 
16. Kontakt > Nenašli ste vyššie odpoveď na vašu otázku? Neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť prostredníctvom Modrej infolinky +421 650 111 220 alebo e-mailu info@nivea.sk.