Pevné a ploché brucho

5 minút pre pevné a ploché bruško

Vybrali sme pre vás najlepšie cviky!
Naučte sa tie najlepšie a najúčinnejšie cviky, vďaka ktorým bude vaše bruško ploché a pevné. A ak si za svoje vezmete i naše ďalšie rady, výsledok na seba nenechá dlho čakať!

Chcete ploché brucho? Jedzte pravidelne, pite dostatočne

Túžite po krásnom a pevnom brušku? Máme pre vás rady a tipy na najlepšie cviky, ktoré vám k nemu pomôžu. Aby sa na vašom brušku rysoval skôr „pekáč buchiet“ a nie nevzhľadný tukový vankúšik, mali by ste dodržovať pitný režim, pravidelne jesť a hýbať sa.

Dbajte o životosprávu

Tomu, aby ste sa mohli pochváliť pevným a plochým bruškom, predchádza úprava životosprávy a nevyhnutné cvičenie. Máme pre vás ale dobrú správu – to, čo robíte pre svoje bruško, sa pozitívne podpíše i na vašom zadočku

A ak sa chcete zamerať práve na zadoček a zbaviť sa napríklad nevzhľadnej celulitídy, vyskúšajte naše triky, rady a cviky pre pevný zadok: Stačí vám 5 minút denne!

Základom správnej životosprávy je zdravý a vyvážený jedálniček. Obmedzte cukry, „nezdravé“ tuky, bielu múku a tiež alkohol. Do jedálneho lístka naopak zaraďte bielkoviny. Tie zasýtia a pomáhajú udržať (a samozrejme i budovať) svalovú hmotu. Sú teda ideálne, ak chudnete a snažíte sa svoje telo zároveň spevniť.

Dodržujte pitný režim

Pite čistú vodu, ktorú môžete prekladať bylinkovými čajmi, tu a tam trochou džúsu. Naopak sa vyhnite sladkým limonádam. Odborníci odporúčajú vypiť 6 až 12 pohárov vody denne – záleží, samozrejme, i na počasí (respektíve teplote) a na vašej aktivite.

Dostatok vody podporuje trávenie, zbaví vás nafúknutého brucha, ale vďaka dostatočnému príjmu tekutín sa zbavíte i únavy a vaša pokožka bude žiariť. Mimochodom, nepodceňujte ani hydratáciu pokožky prostredníctvom hydratačného mlieka. Spevňujúce telové mlieko do sprchy s koenzýmom Q10, masážnymi perličkami a mentolom spevní vašu pokožku a vás dokonale osvieži, povzbudí a po rannej sprche skvele naštartuje váš deň.

Pitný režim je dôležitý – denne by ste mali vypiť 6 až 12 pohárov čistej vody.

Stres je nepriateľom štíhlej línie

To, že sa vám nedarí schudnúť, môže mať celkom nečakaný dôvod – stres, ktorý vedie k ukladaniu tukových zásob do oblasti bruška. 

Ak túžite po plochom brušku, držte si od tela nielen tučné a nezdravé potraviny, ale i stres. Hormón kortizol, ktorý sa do tela uvoľňuje, keď ste nervózna a v strese, totiž podporuje ukladanie tukových buniek práve predovšetkým v oblasti trupu a brucha. Nehľadiac ani na to, že v strese sme náchylnejšie siahnuť po čokoláde a všetko zlé zajesť.

Odbúrať stres pomôže i príjemná masáž. Pripravili sme pre vás 5 masážnych techník, ktoré môžete vyskúšať sami na sebe.

3 tajné triky pre ploché bruško

Máme pre vás 3 triky, ktoré vašu cestu za plochým a pevným bruškom uľahčia a urobia príjemnejšou.

Držte sa vzpriamene

Možno sa budete čudovať, ale rad žien - bez ohľadu na vek - má bruško jemne vystúpené hlavne kvôli zlému držaniu tela. Táto príčina sa ale dá odbúrať pomerne jednoducho. Jednoducho sa narovnajte, zatiahnite brucho, plecia tlačte dozadu a nadol, bradu jemne zastrčte tak, ako vás vždy učili. A myslite na to – na zastávke, až budete čakať na ďalší spoj, na schôdzke, keď budete prezentovať pred ostatnými a pokojne i doma pri varení…


Povolajte na pomoc kozmetiku

Svoje úsilie podporte i vhodnou ošetrujúcou kozmetikou. Nie je samospasiteľná, ale vyplatí sa ju prizvať na pomoc. Hydratuje, vyživuje, má spevňujúci účinok a zlepšuje pružnosť pokožky. Dôležité je pravidelné používanie a správna aplikácia. Nech už siahnete po mlieku, géle alebo po sére, vždy ho dôkladne rozotrite krúživými pohybmi.
Táto masáž pokožku prekrví, účinné látky sa i vďaka tomu ľahšie vstrebajú a ich účinok je vyšší. V drogérii siahajte do regálov po výrobky s kofeínom, morskými riasami, koenzýmom Q10, L-karnitínom alebo s výťažkami z lotosu. Používajte spevňujúce telové mlieka, oleje a remodelačné krémy. Kozmetiku vždy vyberajte podľa toho, aký typ pokožky máte. Potom bude starostlivosť ušitá doslova na telo.

Zacvičte si a zatancujte

Nie každá žena má predpoklady pýšiť sa super plochým bruškom, ale nádej na jeho vytvarovanie máme všetky. Nie je to ale bez snahy. Predpíšte si niekoľkokrát do týždňa nejakú aeróbnu aktivitu – nemusí to byť rovno hodina zumby, postačí i svižná prechádzka, večerný beh, tanec alebo jazda na rotopéde či na bicykli.

Brušné svaly je možné spevniť pomerne rýchlo – za niekoľko málo týždňov môžete mať pevné a ploché bruško. Na mieste je ale pravidelnosť, pretože rovnako ako sa rýchlo posilnia, tak rovnako rýchlo brušné svaly ochabujú.  

3 cviky pre pevné a ploché brucho

Starostlivosť NIVEA pre pevné a ploché brucho